Plantehold - Uge 36


Mit plantehold i uge 36

 Mine ærter kæmper for at holde sig i live, desværre... Jeg har desværre ikke stokket dem ordentligt, som nu gør at de rent faktisk går ind og dræber hinanden, ved at trække hinanden i stykker fra rod.. De lever dog stadig og har valgt at fokusere deres energi på bælgene og har faktisk produceret mange smukke ærtebælge..

Som i kan se på billedet en af de mange smukke bælge.. Med nogle rigtig fine ærter indeni.







Mine kæmpestore tomatplanter er blevet "nippet" forrige uge og nu er der endelig begyndt at komme tomater, siden at det er frilands plantning, er jeg meget imponeret over at der rent faktisk begynder at komme tomater. Der er kommet rigtig mange tomater, en masse klaser af tomater, og planterne er blevet så tung at de er bundet op  hele vejen opad planten.

Jeg har også endelig fået luget godt og grundigt og plantekassen ser endelig pæn ud igen. 



Min basilikum lever også rigtig godt, nogle stadig i plantekassen og to af dem er omplantet. Den ene er vokset sig så fin og stor jeg har plantet den i krukke og taget den med op i min lejlighed og kan bruge i salater og pizza'er m.m.


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Praksis afprøvning

Min biotop

Dyrehold - Opgave B